Vergadercentrum La Vie Utrecht



DANIEL NIEBOURG, uw organisator

Ruim 25 jaar werk ik reeds in de Banqueting, Vergader- en Congresbranche. Na mijn opleiding aan Het Amsterdams College voor Hotel & Gastronomie had ik de juiste papieren om te ondernemen binnen de horeca branche. Het eigen ondernemerschap heeft op zich laten wachten, wel heb ik diverse plannen geschreven echter was de tijd niet juist of was er geen passende locatie beschikbaar. Wat zeker mee heeft gespeeld is dat ik gedurende mijn loopbaan eigenlijk altijd al aan het ondernemen was: bij diverse ondernemers die mij het vertrouwen gaven en waar ik mij heb kunnen bewijzen.

Vanaf mijn HAVO periode ben ik al werkzaamgeweest binnen de horeca, op 17 jarige leeftijd had ik gedurende de avonden de eindverantwoording bij de cateraar van de Hogeschool Utrecht. Tijdens mijn studie in Amsterdam heb ik stages gelopen bij o.a. Het Hilton Schiphol en het Park Plaza hotel in Utrecht waar ik na de afronding van de stageperiodes en studie ben blijven werken. Aansluitend ben ik als zalencoördinator gaan werken bij Aristo Zalen Utrecht, en werd ik gevraagd bij Vergadercentrum La Vie, nu La Vie Utrecht te komen werken.

Hier was ik de rechterhand van de eigenaar die als pionier in de vergaderlocaties een prachtige bedrijf heeft weten op te bouwen. Na de overname van La Vie ben ik gevraagd "tijdelijk" als directie assistent een evenementen cateraar te ondersteunen. Hier heb ik 7 jaar operationeel de eindverantwoording gehad en prachtige partijen en evenementen kunnen acquireren, offreren, organiseren en uitvoeren.

De afgelopen 6 jaar heb ik mijn bijdrage kunnen leveren aan het succes van Congres- & Vergadercentrum Domus Medica. Zo vliegt de tijd voorbij en wil ik mijn professionaliteit, kennis en ervaring nu als zelfstandige in de markt gaan zetten. Een nieuwe fase, doen waar ik goed in ben maar nu vanuit een ander perspectief. Van faciliterend naar adviserend en organiserend.

Reviews Om trots op te zijn


Vergadercentrum Domus Medica kenmerkt zich door de ruime opstelling van de zalen, allen voorzien van daglicht. De zalen zijn perfect voor zakelijke vergaderingen en bijeenkomsten door de flexibiliteit van de inrichting en de toepassingen van de (technische) faciliteiten. De foyer is voorzien van een prachtige glazen luifel dat zorgt voor uitzicht en voldoende ruimte voor exposanten en catering. De medewerkers van het vergadercentrum zijn toegewijd en deskundig en dragen zorg voor een perfecte voorbereiding. Door deze voorbereiding en samenwerking kunnen wij als KNMG Congresbureau aandacht schenken aan de logistieke uitvoering van het congres waardoor onze klanten zeer tevreden zijn!

KNMG Congresbureau



Een zeer belangrijk aspect voor succes van slagen van een evenement is de mate van flexibiliteit en het snelle schakelen van de medewerkers van de locatie waar je dit mee regelt. Ik ben altijd zo blij met het ' gaan we regelen' en ' gaan we oplossen' wat ik van het Congres - & Vergadercentrum hoor.

Wilma van den Heuvel, Congressen & Trainingen



Onlangs organiseerde de LAD haar jubileumsymposium in Vergadercentrum Domus Medica. Op de dag zelf, maar ook tijdens de voorbereiding, werd er door de medewerkers van het Vergadercentrum goed met ons meegedacht over de zaalindeling, mogelijkheden voor de catering, de ontvangst en aankleding. Het was een plezierige en professionele samenwerking. De dag verliep mede daardoor soepel!

Nelleke de Wit, Directiesecretaresse



"InEen maakt graag gebruik van het Congres- & Vergadercentrum Domus Medica. Er zijn verschillende zalen, van klein tot groot, waarvan een aantal onderling te combineren. Voor onze bijeenkomsten met verschillende ledengroepen, die eerst apart en vervolgens gezamenlijk vergaderen, is dat ideaal. De grote projectieschermen zorgen ervoor dat overal goed zicht is. De foyer is een representatieve, prettige ontmoetingsruimte, waar het dankzij de lichtstraat goed toeven is. En last but not least: de service van het Congres- & Vergadercentrum is optimaal: niets is teveel en men denkt graag mee over oplossingen"

InEen



“I just want to say an enormous thank you for all your support and effort over the last 3 days.The service was impeccable and every request was met with immediate response"


Frederick Hobart, Deloitte MCS Ltd



“Afgelopen zaterdag hadden wij ons 4e fysiotherapie congres bij Domus. Je zou denken dat wij ondertussen een beetje gewent zijn aan jullie uitmunten de service maar het was weer opvallend goed! Het is echt een genot om bij jullie een event te organiseren. Iedereen doet zichtbaar zijn best om het tot een succes te maken. Zowel de uiterst vriendelijke dame achter de receptie als jullie medewerkers van de catering. Iedereen is even attent en probeert het ons de hele dag naar de zin te maken. De medewerkers denken met ons mee en zijn professioneel, geduldig en vriendelijk. Ik verwacht dat we volgend jaar weer het een en ander zullen organiseren. Onze eerst keus is dan zeker weer Domus Medica.”

Ellen roest, Director Marketing & Communications